Wizyta u detektywa
Zdajemy sobie sprawę z faktu, że pierwsza wizyta u detektywa może być stresującym wydarzeniem, dlatego wykazujemy się zawsze dużym zrozumieniem, empatią i jak najlepiej staramy się zaznajomić z problemem oraz oczekiwaniami Klienta. Podczas spotkania zbieramy precyzyjne informacje, wysłuchujemy wszelkich uwag i domysłów, a następnie porządkujemy otrzymane dane. Na ich podstawie decydujemy jakie kroki należy podjąć, by pomóc Klientowi w rozwiązaniu jego problemu i szacujemy koszt wykonania usługi. W przypadku nawiązania współpracy podpisujemy umowę określającą m.in. zasady współpracy i poufności.
Sprawozdanie z czynności detektywistycznych
Zgodnie z ustawą o usługach detektywistycznych istnieje obowiązek sporządzenia i przekazania osobie zatrudniającej sprawozdania z czynności detektywistycznych. Dokument ten musi zawierać opis stanu faktycznego sprawy, termin, w którym przeprowadzono czynności oraz ich przebieg i zakres. W opracowaniu można znaleźć fakty dotyczące sprawdzonych osób, miejsc i wydarzeń, a także ewentualne załączniki w postaci zdjęć i filmów. Tego typu sprawozdanie może być wykorzystanie jako dowód w sprawie sądowej.